Godmoooorgon!

Då var det måndag igen då ja, bara att gilla läget och göra det bästa utav den här dagen. Det är trots allt en av våra bättre dagar i skolan dock en håltimma idag på 3 timmar, wiho. Men då hinner jag få lite skolarbeten avklarade så slipper jag sitta hemma och göra allt, skönt. Kom även på att detta var min första riktiga måndag i skolan på 5 veckor, inte konstigt att jag hade ångest igår, skämt o sido! 
 
Min klocka stod på 06:15 men jag snoozade i en timma, sjukt trött och gnällig. Sen satte jag mobilen i min högtalare när jag väl bestämt mig att gå upp eller rättare sagt, när det nästan var på håret att jag skulle hinna med taxin och då blev jag på bättre humör. Musik på morgonen får en så otroligt peppad, sjukt nog.
 
På planerna idag står det inte så värst mycket men ändå en del som ska avklaras. Skola till klockan 16:00 och sen skjutsar mormor hem mig vid klockan 18:00 för mina småsyskon slutar fritids då, ibland suger det att inte ha körkort och kunna komma hem precis när man vill men just deal with it. Väl hemma blir det att byta kläder till inget mindre än stallkläder. Ut och rida mina två prinsar till hästar på banan, det blir för mörkt för att rida ut tyvärr. Sen går jag in, gör en stor kopp te, tar fram största filten och bosätter mig i soffan framför "ensam mamma söker".
 
Mysmåndag blir det trots allt om man bortser från allt plugg men man får tänka att det är skönt när man kan släppa det sen. Hoppas ni får en trevlig måndag buddies! :)
 

Detta måste vara den finaste bilden jag har i arkivet, får aldrig någonsin nog av den här fina ponnyn. Jag är verkligen lyckligt lottad som äger den här underbara individen. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh vi träffades ju aldrig på lovet ju :( buhh
kan du någon helg istället?:D<3

SVAR: jassså vadå låt mig höra den iden?,)

2012-11-05 @ 12:10:43
Postat av: emma hellgren

åhh vi träffades ju aldrig på lovet ju :( buuh
kan du någon helg istället?:D<3

SVAR: jasså vadå, låt mig höra den iden?;)

2012-11-05 @ 12:12:43
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se
Postat av: Klara

Jag tycker du borde göra ett personligt Iphone skal av det så du kan bära med dig honom varje steg utan att vara lika stark som pippi <3

2012-11-06 @ 22:16:49
URL: http://sannerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0