"God"morgon

Helt förskräckligt trött idag, kan knappt stå, jäkla väder, arg idag, deppig idag men ingen aning om varför. Varför skrev jag det där? Jag kunde lika gärna bara dra något klyshigt över det hela med en annan mening, tex:
Hej sunshines! Tisdag idag, härligt va? Idag gör vi det bästa av dagen, puss och kram. Men nej, det är inte jag, inte idag i allafall. Trött, sur, lättirriterad, ledsen, tankar, känslor - mitt humör idag. Känner mig lite skidsofren idag, ena stunden glad, andra stunden ledsen. Har inte hittat balansen än idag känner jag, vill bara hem, lägga mig under täcket och sova bort dagen istället för sånt här gör mig galen. Värt att ta en hammare och donka till skallen lite kanske?
 
Saknar alldeles för många vänner, inte konstigt när de bästa bor alldeles för långt bort. Min bästa vän bor liksom längst ner i hela detta avlånga jäkla land. Lyckas alltid hitta bra vänner men på tok för långt bort, det tär på en i slutändan. Distansvänskap är not så roligt all the time men så värt det när man väl träffas. Dags för en tripp ner till Ystad snart känner jag, skulle verkligen behöva det. Bryta mönstret i vardagen och åka ner till den som betyder lite sådär extra mycket. Drömmer mig iväg lite här men det är bara det lilla här i världen som har stor betydelse. Den kan ni fundera på ett tag!


Åker i allafall till Oskarshamn efter skolan för att träna innebandy. Terapi för själen kallas det med ett lite finare ord. Sen hem, pussa på Paddington och hitta på något med mina systrar. Sen är det nattinatti, släcka lampan och träffa farbror blund.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Så kände jag i fredags, allt gick fel och till slut stod jag och grät i stallet och sket i att rida... Vilket antagligen var bra för allas skull, men nä, det var ingen rolig dag!:/

2012-11-27 @ 14:31:41
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0