I keep dancing on my own

Godmorgon mina bloggkompisar! 
hur mår ni? Allt bra?
:)
Då var det sista dagen på den här skolveckan, hur underbart? Synd bara att vi går till klockan 4, känns lite sådär småsurt på en fredag men det är bara att kämpa sig igenom. Och det känns ju lite lättare att kämpa sig igenom en dag när man vet att det är helg efteråt! Speciellt när helgen består utav roliga saker, hihi.
 
I morgon är det lördag och då är jag i Värnamo hela dagen lång! Ännu en dag med bästa innebandylaget, trivsel till tusen. Vi åker klockan 10:15 ifrån O-hamn och kommer väl hem sent på kvällen som förra gången. Det tar väl typ 2 timmar + lite mer till Värnamo med buss. Pappa åker egen bil och följer med för att peppa mig och för att såklart titta på matchen. Bästa pappa! Sen åker jag med honom hem för att ha lite kvalitetstid med min underbara syster Johanna, hon som står mig närmast och som jag älskar något otroligt. Kom på nu i skrivandets stund att min lillebror Melker också är där, total lycka.
 
På söndag blir det lite... hmm... asså... konstigt. Mitt lag ska spela mot Johannas lag, alltså ska jag möta min egen syster! Hon är liksom målvakt i mitt förra lag och jag är forward i mitt nya lag. Alltså innebär det att jag kan göra mål på min egna syster. DET om NÅT känns konstigt men ska bli kul ändå, haha. Vi åker liksom i samma bil till Oskarshamn, med vår pappa och sen när vi kommer fram så splittras vi och går till våra olika lag. Märklig känsla.
 
Sen ska jag givetvis hinna rida på mina små prinsar också lite emellanåt! Helgen består alltså utav att vara med min fantastiska familj, utan dem, inget mig. Det är tur att jag har dessa människor omkring mig! Ska verkligen ta tillvara på tiden jag får med dem. :)
 
 
Don´t cry because it´s over, smile because it happend
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch vad segt att sluta så sent på en fredag!:/

2012-11-09 @ 19:47:24
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0