I valet och kvalet...

Jag vet inte vad det är med mig.. känner mig otroligt skidsofren. Ena stunden vill jag aldrig mer logga in här igen och andra stunden skulle jag aldrig klara av att aldrig mer logga in här. Det känns konstigt och jag vet inte vad jag vill. Det känns som om bloggen inte tillför mig någonting för tillfället och det känns lite som bortslösad tid faktiskt. Jag vill ju det här egentligen, det är detta jag går och tänker på hela tiden men när jag väl ska logga in och börja skriva då blir det inte kul längre och det känns som om jag inte har något att tillföra till er fast jag egentligen har det. Jag är driven, skulle kunna ägna all min tid till att blogga då det är så sinnes kul men drivkraften finns inte hos mig just nu och jag börjar få panik över det.
 
Jag vill vara en del av det här, jag vill skriva inlägg och jag vill inte lämna allt här. Men när inte ni bryr er om det jag gör, då känns det som bortslösad tid. Förstå mig rätt..
 
Ska ta mig en funderare om det verkligen är värt det, vad tycker ni?
 

Vi får se när/om vi hörs igen. Tills dess så får ni ha det bäst.
/Elin
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker du ska fortsätta! :)

2012-11-30 @ 19:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0