Ingen har väl missat vilken dag det är?

.. om någon nu skulle lyckats förtränga det så kan jag tala om att det är måndag morgon, vilket betyder att alla tonåringar som studerar ligger kvar i sängen lite extra länge och ha lite ångest för man vill ha sovmorgon men inser att man inte kommer få det på ungefär 5 dagar, too bad. Men idag är jag inte en av dem! eller jo... förvisso så låg jag ju kvar i sängen väääldigt länge men det var ju så oerhört skönt, bara för att man kan ;)
 
Idag slutar jag nämligen vid...bambambambambambaaam 11:10, två lektioner ska jag väl orka ta mig igenom? *blinkblink*. Ska be mamma hämta mig sen, hem och sova/ta det lugnt en stund och sen rida när det fortfarande är ljust ute, sen är hela kvällen fri. Mina älskade syskon har kommit hem nu till oss (de bor hos pappa annars) och de ska stanna nu i minst 1 vecka, så mysigt!
 
Igår var jag då på dop, sen mys på kvällen med mina syskon framför solsidan och Beck. Ni kommer få bilder så fort jag lagt in dem! & på tal om bilder, så är ju min lillasyster hemma med sin systemkamera vilket innebär att ni kommer få massor av nya bilder på hästarna, det är verkligen behövligt! Är det nu något speciellt ni vill att jag ska ta kort på, nu när jag har en bra kamera?! Kommentera det i såfall så löser jag det! :)
 
Hoppas bara vi får någon dag med lite fotoväder i allafall! Men sån tur ska jag väl inte ha? ;)
 
Ha en bra måndag nu allesammans!

Världens bästa Minola, ÅH vad jag saknar de tiderna. Den ponnyn skulle lätt höra hemma på en SM bana OM hon bara hade vågat, tro mig, den ponnyn kunde hoppa HUS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0