Iphoneskal

Någonting som är en fördel med iphone är att man kan byta skal lite när man vill och just nu finns det sjukt fina iphoneskal på marknaden. En till sak som är bra med iphone är att den blir så personlig. Jag är så otroligt nöjd med min iphone 4S, har även hunnit tappa min telefon ett antal gånger men inte en enda skråma finns på den. Konstigt när alla säger att de går sönder så jäkla lätt, hmm. Designen, apparna, kameran och ja, kan inte hitta en enda dålig sak med den här telefonen om man sköter den rätt så att säga.
 
Har funderat länge nu om jag ska skicka efter ett iphoneskal, ett specialbeställt på mig och min prins. Jag skulle verkligen vilja ha många olika, personliga skal. Dock är priset ganska saftigt. 299 :- får man betala/styck, det går ju för sig om man vill ha ett skal men som jag som vill ha hur många som helst kan det bli ganska dyrt, haha. Men har hört att det ska vara bra och hålla länge samt att de har en bra passform. Jag ska alltså beställa ett men nu kommer bekymret... vilken bild ska få pryda mitt skal?! Hjälp!
 
1.
 
2.
 
3.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Berta K

Den sista tycker jag nog!:)

2012-11-07 @ 13:43:10
URL: http://bertaslife.myshowroom.se/
Postat av: Elin

1:an!:D

2012-11-07 @ 15:21:29
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Millan

ett tips.. Köp ett genomskinligt skal, då kan du bara skriva ut bilder i rätt form för iphone och byta som du vill :)) Annars röstar jag på första skalet, så himla maffig och fin bild. Fast de andra är fantastiska också:)

2012-11-07 @ 17:04:49
URL: http://emiliaamillan.blogg.se
Postat av: Dominika

helt klart 1! så jäkla fin e den bilden. :)

2012-11-07 @ 17:47:56
Postat av: Agnes Bjurek

Kunde du inte tagit en fin och två fula bilder så det blivit enklare att välja?! Nej men, jag tycker nog ettan! :D

2012-11-07 @ 19:25:49
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0