Let´s talk..

Fick in en kommentar igår som jag tänkte reflektera över här så att alla kanske får förståelse varför bloggen blivit som den blivit. I kommentaren så skrev personen något i stil med att jag skrev grymma texter förr men att jag nu på senare tiden har blivit sämre - och jag håller med till hundra procent. Vissa dagar vill jag bara slita av mig håret för jag inte kommer på något vettigt att skriva om för det är ju det jag vill, inspirera er där ute. Men ni måste också förstå mig rätt.. jag är som vem som helst och ibland har man svackor vilket jag har nu som ni kanske förstått. Det går inte att alltid skriva bra, långa och välskrivna åsiktsinlägg. Jag vill inte heller försöka hitta på ett ämne att skriva om som jag inte är insatt i eller har bildat någon åsikt om ämnet, det blir inte så trovärdigt då. Men om det dyker upp ett diskussionsämne som jag känner att jag har en åsikt om, så givetvis skriver jag om det - om jag nu har tid över till det.
 
Jag har mycket att göra om dagarna vilket också innebär lite tid till bloggen för tillfället. Min telefon har inte fungerat heller, alltså surfen men just nu blev den påslagen igen vilket också gör att jag kan uppdatera vart jag än är. Jag gör mitt bästa för att få det här att fungera för tillfället men det är inte alltid det räcker till. Jag vet att jag kommer komma in i detta snart och får förhoppningsvis mer tid och ork till bloggen. Jag är trots allt en människa utanför den här bloggen...
 
Hoppas ni har lite förståelse för att det kanske inte alltid är lika kul att kika in här, jag lovar att bättra mig och har faktiskt ett bra inlägg i huvudet, redo att skrivas ut till er... Mer om det sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0