Lite svar

Hur är det med Milton? :)
Svar: Asså jag skäms över hur dålig jag är på att uppdatera om honom! Ni måste ju säga till mig så jag kommer ihåg det, haha!

Jo men han mår jättebra den lille ponnyn. Han har skjutit i höjden och nästan växt om min lillasysters B-ponny. För två dagar sedan blev han ett halvår gammal också. Nu ser man inte han som en bebis utan mer som en liten ponny. Han har utvecklats något så sjukt och blivit allt mer en egen individ med en egen personlighet. Ska be min lillasyster ta kort på honom någon dag om hon vill komma hem någon gång, så ni får se skillnaden på honom nu.
Han är i en inlärningsfas just nu, han är nyfiken på allt, även om det kanske är lite läskigt ;) Om man skramlar med mat i en hink (vilket jag måste göra för att få in Paddis) så är det Milton som kommer först och ska ha mat, haha! Om ni vill så kanske jag kan filma honom snart?

Vad hade ni tänkt göra med Milton i framtiden?
Svar: Det vet jag inte riktigt än, det är oklart helt enkelt. Men han har kvalitéer som vi kommer ta tillvara på!



Vad är det bästa med Paddington?
Svar: Att Paddington alltid är Paddington. Han är inte som alla andra hästar, han är verkligen sin egna. Har aldrig mött en häst som är så personlig som han faktiskt är. En glädjespridare utan att behöva göra sig till, helt enkelt.

Skulle du vilja jobba med hästar i framtiden? :)
Svar:
Tror inte jag kommer jobba med hästar i framtiden men jag kommer på något sett alltid vara i kontakt med hästar. Tex så kommer Paddington aldrig att lämna vår gård, han kommer finnas med mig tills den dagen han inte orkar mer.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj vad gammal han har blivit, minns när han föddes som om det var igår ju, haha!:D Jag vill gärna se!:)

2012-11-14 @ 16:51:38
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0