Måndagmorgon - skjut mig

Kan inte beskriva hur trött jag är idag, något så fruktansvärt trött men antar att jag inte är ensam om det. Tillhör väl en måndagmorgon efter en sjukt bra helg, för det har jag däremot haft! Det är väl bara att traggla sig igenom dagen och se glad ut. Får sovmorgon på onsdag då det är studiedag, wihu.
 
Hände mycket saker igår, därför jag uppdaterar er om allt nu istället för igår men hoppas det inte gör så mycket. Igår sov jag och Emma ganska länge. Gjorde mysfrukost med nyttiga scones och varm oboy med grädde på toppen. Sen gick vi ut och red båda hästarna. Sen åkte Emma hem (miss her) och därefter åkte jag hem, bytte om och sen kom mammas kompis som jag ska övningsköra med. Körde runt runt runt i Mönsterås, övade start från vägkant, titta i speglar, ecodriving, starta i backe, tanka själv, hur man förbereder sig inför korsningar. Det gick skitbra och det känns som om jag är en god bit på vägen mot körkortet!
 
Efter detta slängde jag mig i soffan, tittade på solsidan och lite utav Beck filmen. Vågar faktiskt inte titta på beck själv, erkänner det. När mamma gick och la sig så slog jag över till "vem kan slå Filip och Fredrik" hehe. Men det är också sjukt kul. Älskar söndagar när allt är färdigt och man bara kan koppla av, slänga sig i soffan och bara vara. Det är någonting jag uppskattar faktiskt. Jag lever ett fullspäckat liv där många inte förstår sig på hur jag hinner med allt som jag faktiskt gör, då är det skönt att få en kväll till att göra i princip ingenting.
 
Berättar mer om helgen i ett eget inlägg, den har som sagt varit helt grym!



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fina de är!:)

Svar: Visst är dem! :)
Elin Ljunggren

2012-11-19 @ 13:02:51
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0