Minolapluttan <3

 
Svar: Hej! När jag köpte Minola så sa ägarna att hon hade en jättefin stamtavla och jag var så nyfiken att jag var tvungen att kolla upp det med en gång såklart. Så jag har tittat på den både en, två och tre gånger och jag kan bara hålla med dig, hon är slående lik några av de hästarna i hennes släkt! :)
 
Och som svar på den andra frågan... jag vet faktiskt inte om jag någonsin kan sitta upp på henne igen. Minola har blivit jättetunn i kroppen och jag gör mitt yttersta för att försöka få henne bra. Jag mår dåligt varje gång jag kikar på henne i boxen. Om jag ska erkänna en sak så stod jag och grät inne hos henne i förrgår med händerna runt hennes hals. Älskar verkligen den hästen något enormt, hon ligger mig så varmt om hjärtat och att se henne såhär är förfärligt jobbigt. Men hästen har ändå samma glada blick i ögonen och jag antar att hon är lite på bättringsvägen. Hon äter i allafall jättebra, som tur är! Vi får se hur mycket bättre hon blir, om hon blir helt återställd så kommer jag att börja rida henne om inte så får min lillasyster som är betydligt lättare än mig rida henne. Jag utsätter inte henne för någonting hon inte skulle klara av. Hon betyder något så otroligt mycket för mig och det har hon gjort under hela mitt tonårsliv. En ponny med mer hjärta än Minola, går inte att hitta någonstans. Som ett guldkorn i Sahara, världens snällaste. ♥
 
Snälla ta mig tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0