My week

Godmorgon allesammans, vilket härligt väder det bjuds på idag! :)
 
Igår reds båda mina två hästar, de var jätteduktiga framförallt Detroit. Kan knappt tro att det är sant hur mycket han faktiskt lägger på minnet efter varje gång. Unghästar är kul att jobba med ju! Mer om det i enskilt inlägg som dyker upp sen.
 
Min vecka kommer att se ut såhär (skriver det mest för att jag ska hålla koll, haha):
Tisdag: Skola till 16:00. Ta bussen till innebandyträningen. Träna. Ta bussen hem. Få gjort lite skolarbeten.
Onsdag: Skola till 16:00. Hem och rida båda hästarna! + Skolarbeten
Torsdag: Skola till 14:30. Hem och fixa lite på rummet. Sen hoppträning med Paddisen!
Fredag: Skola till 16:00. Hem och sen får vi se vad som händer. Div 2 har match men vet inte än om jag är uttagen men om jag är det så blir det match såklart. Sjukt kul. Möter serieledarna.
Lördag: Bästa Emma kommer och vi ska väl hitta på massvis med roliga saker. Går ju inte ha tråkigt med den ungen precis!
Söndag: Emma sover över och åker sedan hem framåt eftermiddagen. Sen blir det mysa framför TV med Beck och sånt där söndagsmys!
 
Så nu kickar vi igång tisdag, bara 4 dagar kvar i skolan innan helg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad segt att slut sent nästan varje dag, haha ;)

Svar: Ja, det är faktiskt ganska tråkigt, speciellt nu när det är jättemörkt när man kommer hem! :/
Elin Ljunggren

2012-11-13 @ 09:13:15
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: emma hellgrenn

SVAR: Det är du som är snyyyyggg elin!

Tagga lördag, sjukt kul!! jag har inte lord på lördag heller så jag ska se till att vi kommer så tidigt som möjligt :D :D

2012-11-14 @ 19:00:32
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0