New in!

Den här headern har jag gjort helt själv, min andra header som jag gör och som jag faktiskt är nöjd med. Den blev inte för plottrig eller för mycket. Lagom helt enkelt, har hört att det ordet är vanligt i Sverige? *blinkblink*. Headern gjorde jag för någon/några månader sedan men grejen är att jag är så pass efterbliven att jag inte kunnat göra en hel design. Det är verkligen något som jag vill kunna göra själv fast å andra sidan kanske det är bra att jag inte kan det då jag antar att jag hade tyckt att det vore skitkul vilket i sin tur skulle innebära mer tid framför datorn, hehe.
 
Det är min übersnälla vän Caroline som gjort färdigt designen. Tycker ni ska gå in på hennes blogg för den är G-R-Y-M, sen har jag även hört att hon äger en jävligt fin skäck vid namn Chuck -> det kan ni bara inte missa!
 
Men nu då, vad tycker ni om den nya designen? Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Elin

Hiss!:D

2012-11-07 @ 07:26:43
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Elin

Hiss! Jättefin!

2012-11-11 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0