Nu äre torsdag!

Godmorgon! ♥
 
Nu har vi kämpat oss igenom nästan hela den här veckan, helt sjukt vad tiden går fort alltså. Nästan lika sjukt hur trött jag är idag alltså.. hela den här veckan har jag minst snoozat 1 timme varje morgon. Efter att jag kommit in från stallet igår så tog jag med mig katten in, la mig i soffan med en mugg chaité, hämtade ett gosigt täcke och la mig raklång i soffan med katten på magen. Satte på tv:n och tittade på fotbollen, älskar att titta på sport oavsett vilken det är. Men jag somnade lite till och från, så jäkla skönt att halvsova framför tv:n alltså. Hörde dock när det blev mål då min kära mor satt i fotöljen bredvid mig och gastade ;)
 
Idag är det hoppträning med Mr. Paddington. Ja.. det kan ju inte gå sämre än förra gången så vi kör väl på. Har ridit med pelhamet lite till och från nu i veckan för att få det där lilla extra så han börjar lyssna på mig och inte bara går efter sitt egna huvud. Han är lite för smart ibland lillkillen. Ska ha det idag med, för att se hur han reagerar. Mamma slutar vid 7 ikväll och jag börjar vid halv 7, får se om hon hinner upp och filma lite! :)
 
Ps: fick även reda på att jag ska spela div 2 match i morgon, så himla roligt!!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha så kul på matchen!:D

2012-11-15 @ 13:01:47
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0