Nu ska jag nana kudden, zZzzZ

1. Sov hos mormor. Blev väckt vid halv 6 av mormors katt som hoppade på handtaget och ville komma in. Tog in kattf-n och kunde därefter inte sova, var helt klarvaken.
 
2. Gjorde frukost, tog på mig kläder och förberedde allt inför resan.
 
3. Tog mitt pick och pack och begav mig till busshålssplatsen. Bussen gick 08:12.
 
4. Tog bussen in till Oskarshamn. Gick och köpte mellanmål och sedan till samlingen.
 
5. Mötte upp laget och satte oss i bussen, åkte därefter till Ljungby (tog 3 timmar)
 
6. Spelade match och körde över Ljungby totalt. Bäst var vi, punkt slut. (Mer om detta kommer att komma i morgon, är bara så jäkla trött just nu, hehe).
 
7. Satte oss på bussen hem, stannade och käkade på Sibylla.
 
8. Kom hem till Oskarshamn vid 19:45.
 
9. Gick till stationen och väntade på bussen som gick 20:30.
 
10. Var hemma hos mig vid 21:30.
 
11. Gav hästarna kvälls-hö ute i hagen.
 
12. Ska plocka i och ur matchväskan, planera inför morgondagen
 
13. NU SKA JAG TVÄRSLAGGA I MIN SÄNG.
 
over and out.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att det gick bra!:)

2012-11-03 @ 23:24:26
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0