Onsdag 28/11-12

Är det redan den 28:e? Snart December ju, mysigt!
 
Godmorgon förresten!
Igår tränade jag som sagt var, vilket jag verkligen behövde för det gick så himla bra, mina skott som gömt sig under hela säsongen börjar nu komma tillbaka, känns grymt skönt. Gick till bussen med ett leende och bevarade det hela kvällen. Tack till alla som skrev igår, det värmer mycket. Igår var det lite jobbigt av ingen anledning egentligen och minsta lilla fick mig till tårar, men igår var igår, idag är idag och idag mår jag väldigt bra :D
 
Idag är det inte mycket på agendan ska jag tala om, ridning på Paddis och kanske lite på Detroit sen in och MYS med la familia framför finalen av bonde söker fru med tända ljus och en varm kopp té. Dagarna blir vad man gör de till och på sätt och vis älskar jag mörkret då man har en anledning att mysa med tända ljus när man kommer in från stallet. Det är väl som man säger, alla årstider har sin egen charm!
 
Snart börjar ju även julkalendern och för första gången sen jag var liten är det en BRA en!
 
Nu ska jag börja min samhällslektion så vi hörs senare darlings, hoppas ni får en bra onsdag! :)
 

(↑) dagens tänkvärda citat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0