Onsdag

Kom hem från träningen igår, duschade, tog mig något att käka och sen gick jag och la mig. Somnade innan 10, såå skönt. Vaknade idag av att mamma spelade jullåtar på sin telefon i rummet bredvid och mina småsyskon sjöng på "I´m a barbie girl" i vardagsrummet. Härlig kombo, haha!
 
Nu har jag fixat i ordning mig lite snabbt, ska ju köra in till Kalmar och hem sen igen. Ska hålla utkik efter en sak i allafall och det är ett par vinterstövlar från hööks, måste ha ett par vinterridstövlar då mina mountain horse stövlar blir på tok för kalla och trånga nu i vinter. 
 
Annars så är det inte något jag ska ha, men det kanske följer med någonting hem ändå. Får se om det finns någonting som faller mig i smaken!
 
Vi hörs under dagen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0