Prinsarna yesterday

Började med att rida Detroit. Tanken den här gången var att ta fram bommar och låta han gå över. Till en början tog jag honom i tränset och gick tillsammans med honom över vilket inte var några konstigheter alls så jag satte mig upp. Skrittade fram länge på en väldigt pigg Detroit. Började sen gå över bommarna vilket han gjorde klockrent så efter ett tag kunde vi även trava över dem dock fick han lite knäpp och hoppade över alla bommarna någon enstaka gång, haha! Sen tog vi även några språng på två enkelhinder, ett koppelräcke på max 50 cm och en oxer på runt 40-50 cm. Förra gången var han väldigt spänd och var väldigt valpig över hinderna men den här gången så taggade han mot hinder med öronen spikraka framåt, han tycker det är så kul! Han hoppade något så otroligt högt över i alla språng, duktiga lilla killen! ♥
 
Paddington reds på pelhamet, red barbacka och han var superfin vissa delar när han verkligen släppte till. Hade musik i öronen och bara "gosred". Dessa hästar gör mig så lycklig i själen!

Detroit i somras, ska snart ta nya bilder på honom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0