S-Ö-N-D-A-G-S-Å-N-G-E-S-T

Det här ÄR läskigt, något fruktansvärt. Jag förstår inte hur en hel vecka kan ha passerat så hiskelens FORT?! Vad hände med lovet och varför kan inte en skolvecka gå såhär fort? Söndagsångest när den är som bäst, typ.
Mitt sista höstlov i hela mitt liv, shit börjar bli skrämmande alltså men ändå så skönt. Jag behöver verkligen lite miljöbyte och ett annat "liv" än att bara åka till skolan, tillbaka, rida/träna innebandy och plugga. Ska bli något så otroligt skönt att slippa allt plugg. Skillnaden när man har jobbat och när man kommer hem efter en skoldag är att när man har jobbat så är jobbet AVKLARAT när man kommer hem och man kan pusta ut. När man kommer hem från skolan är man ännu mer sönderstressad och har fortfarande en del skolsaker att göra. Man blir aldrig "fri" så att säga. 222 dagar kvar till skolavslutningen, studenten!!
 
Kan även säga att jag skrivit på ett anställningskontrakt, fick till och med löneförhöjning! Ska börja lägga in mig på lite tider när jag kan jobba och så, pengar behövs liksom alltid om jag säger så. Så nu är jag jätteglad, ett steg in i jobbvärlden/vuxenvärlden!
 
Nu är klockan alldeles för mycket för mig egentligen så ska bara kolla av schemat och liknande innan jag går till sängs. Det ska bli jätteskönt att få sova även att det inte blir mer än 6 timmar typ. Söndagsångesten dämpade jag med lite Solsidan och Beck, lite chaité och myspys! Nu är det bara 7 veckor kvar till jullovet, bara att bita ihop tills dess med alla miljoner inlämningar osv. Ska ta tag i det i morgon så jag får det överstökat.
 
Nä nu ska jag inte skriva mer tråk här. Godnatt mina vänner, sov gott och dröm sött osv osv osv.
 

By the way, är sjukt nöjd med min nya hårfärg! Inte många av er som faktiskt la märke till att jag färgat håret? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0