Sjukt respektlöst!

Nu är jag arg, något som jag aldrig någonsin annars är men det finns några saker som kan få mig rysligt förbannad. Det är bland annat människor som inte tar hänsyn eller visar respekt för andra människor. Människor som bara är så ego och skiter i att andra också har känslor. Som nyss, när både jag och min "pojkvän" ändrade relationsstatus på fb (ja, det är slut men vi är vänner) så var det några som gillade hans status och jag blev bara så sjukt besviken på dessa äckliga människor som inte har lärt sig ordet R-E-S-P-E-K-T. Hur fan kan man göra så? Jag skulle aldrig någonsin gilla en sådan status, ALDRIG. Har ni kanske tänkt på att det kan finnas två krossade själar bakom den där statusen? Fruktansvärt respektlöst mot personerna det handlar om. Usch för såna människor, tvi, usch och BLÄ på er som gör sånt. Hoppas ni SKÄMS som satan...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0