Sjunde November två tusen tolv

Idag är det onsdag allesammans! Måste bara tillägga att jag tycker att dagarna bara springer iväg för mig. Känns som om jag bara hinner hem, ut till stallet och sen sova, så rullar det på men jag klagar inte!

Igår när jag kom hem var jag som sagt barnvakt och de små skulle gå och lägga sig nästan direkt. När jag sa att jag skulle ut och rida så fick jag inte det då de inte ville vara själva medan de sov.. där sprack planerna om ridningen. För när mamma kom hem runt halv 10 så var jag alldeles för trött för att trimma Paddis. Det värsta är väl att jag inte kommer hinna rida idag heller då jag har annat på schemat. Ska nämligen ut ikväll på lite festligheter med vännerna, lite ångest sådär men tur att hästen inte är gjord av porslin! ;) 
 
På torsdag (haha i morgon ja) så är det i allafall lite hoppträning för oss båda, var sjukt länge sedan nu. Så idag får Padde ännu en dag att ladda upp sig inför det på, skämt och sido. Ska bli kul, något jag ser fram emot!
 

Lillebrorsan får stå för bilden, saknar honom... jättemycket...varje dag <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0