Söt som socker

Jag kan bokstavligt talat titta på bilder på Paddington i evigheter, han blir oftast så otroligt söt på bilderna. Ibland blir Paddington inte rättvis på bilder då han har en annorlunda kropp, han är byggd på ett maffigare sätt. Men när den rätta sidan av honom lyser igenom bilderna, då är han så himla fin. Många som sett honom på bild och sen i verkligheten har alltid sagt att han är finare i verkligheten. Kan bara hålla med på den punkten men ibland lyckas även han vara så otroligt fin på bilder. Charmigare ponny får man leta länge efter, ni som känner Padde på riktigt dvs min familj vet om detta. Önskar att ni alla skulle få chansen att lära känna den här ponnyn, han ger så mycket tillbaka. Det ÄR någonting hos den här ponnyn som man blir så lycklig över, någonting jag inte kan sätta fingret på, det där lilla extra helt enkelt. Ni ser ju hur snäll/oskyldig han ser ut i ögonen, han har djupet i dem som säger mig någonting. Han är så egen, så fin och så underbart speciell. Min guldklimp, min kärlek och en stor del av mitt liv.




Kommentarer
Postat av: Elin

Ni är så himla fina ihop!:D

2012-11-16 @ 23:49:55
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0