Tisdag

Gäsp, hej och godmorgon allesammans!
Vet ni vad det bästa med måndagar är? Det är att de är så långt till nästa! ;)
 
Idag är det i allafall tisdag och en dag närmare fredag, härligt. Samma visa idag som igår, snoozade liiite för länge men hann i allafall med allt som jag skulle göra. Efter skolan så drar jag direkt till innebandyträningen vilket ska bli himla kul, ser så mycket fram emot hela träningen. Efter träningen åker jag givetvis buss hem sen får jag se om jag orkar ta ett pass på Mr. Paddington ikväll. Kommer ju hem runt halv 9 men ändå, han måste motioneras.
 
Detroit hamnar lite på kanten ibland men för han som är unghäst så gör det ju givetvis inte så mycket. Jag tar honom när jag hinner och när jag kan helt enkelt. Snart hoppas jag att få mer tid till honom i allafall!
 
Ska försöka hinna uppdatera er mellan lektionerna idag, antingen kommer "inspoboostinlägget" under dagen eller också sent ikväll. Den som lever får se! :)
 
Nu rockar vi tisdag och gör den till det bästa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0