Tjena!!

 
Torsdag idag ju! Bara jag som tycker att höstlovet går i racerfart? Kanske för att jag har hunnit med så pass mycket på så kort tid. Har inte kunnat uppdatera bloggen då min dator varit hos pappa men nu ska det bli bättre igen!
 
Igår tillbringade jag nästan all min vakna tid uppe på vår gosiga ridklubb. Hjälpte till på hoppträningarna, bara bommar, byggde banan och så vidare. Hovslagaren var där uppe så jag hjälpte även till att hålla hästar framförallt Miltons halvbror Melker, den lille vildingen, hihi. Sen åkte jag hem och somnade i en halvtimma, sen red jag Paddis på banan. Åkte därefter upp igen och var spöke på årets spökrunda. Skitkul! Bätteropps spökrunda kan jag varmt rekommendera!

Det är faktiskt väldigt lyx att ha ridskolan mindre än 2 km ifrån mig. Kan rida upp och vara där uppe ofta. Mysigare ridklubb tror jag inte existerar, där alla hjälper alla och det är en sjukt mysig stämning. ♥
 
Nu ska jag ta mig tid till bloggen en stund, vi hörs mer allt eftersom!
Puss&Kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0