To-do

Åh no.. vilket kaos allt blev helt plötsligt. Mina innebandysaker ligger i Marcus bil och han har åkt till Oskarshamn för att handla mat. Min träning börjar halv 5. Bussen är i Oskarshamn vid 10 i 5. Bussen går 15:57 härifrån. Måste ju ha mina saker, haha åh. Marcus skulle försöka hinna hem iaf, hoppashoppas!
 
Ska som sagt träna nu ikväll, gick så bra i tisdags så hoppas det går lika bra idag om inte bättre. Men anyway, tror inte jag är en kandidat för division 2 ändå till helgen men den som lever får se. Bara kämpa på och se glad ut, that´s how I roll.
 
Nu måste jag SPRINGA till bussen. Efter följer min underbara älskling med hem. Vi hörs mer i morgon antar jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0