www.slowmotionphoto.blogg.se

Bakom bloggen som jag skrev i headern finns det en otroligt söt liten tjej. Hon heter Elin (fint namn har hon med) och hon engagerar sig något ofantligt mycket i min blogg genom att bara kommentera snälla saker. Om jag går in och kikar på en annan blogg och klickar mig in för att se kommentarerna till dessa inlägg så finns det ALLTID en kommentar från Elin. Jag tycker det är så otroligt härligt att det finns såna här människor som lättar upp stämningen och som alltid får en glad. När jag skriver att det gått dåligt får jag alltid en kommentar i form av "det går bättre nästa gång" och när det går bra så får jag alltid en kommentar som innehåller ett "grattis" med någon glad gubbe efteråt ifrån henne. Det GÖR mycket när man får såna här kommentarer, det kan lätta upp en jobbig skoldag något enormt och ibland stärka den glädjen man känner. Det räcker med en enkel mening för att få en annan människa att le inombords.
 
Det finns alldeles för mycket människor som väljer att lägga ner negativ energi på att skriva elaka kommentarer och alltid leta fel i allt man gör. Elin är tvärtom och jag tycker hon ska ha creed för det hästjobb hon lägger ner på att få andra människor glada. Kände att det var dags att göra någonting för all den tid hon lägger ner på att kommentera här, så ville bara flika in att jag tycker hon är grym. Det är viktigt att ge beröm när man tycker någonting är bra, tänk på det. Om alla människor skulle tänka/göra likadant som Elin, så skulle det inte finnas något som heter internethat.
 
You go girl!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Nä vad gullig du är!!!:D detta gjorde lätt min dag, haha!;)

2012-11-23 @ 09:33:34
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Felicia

Elin går i min klass,och hon säger alltid några varma ord .Hon kommenterar även på mim blogg finfina kommentarer!:D

Svar: Var rädd om henne, det finns inte allt för många som är som henne! Hon är som ett guldkorn i sahara :)
Elin Ljunggren

2012-11-23 @ 10:31:32
URL: http://Feliciasponny.blogg.se
Postat av: Linnéa

Hon är helt underbar! Har känt henne hela livet och texten stämmer lika bra i verkligheten! Hon är en underbar kompis :-)

Svar: Det kan jag tänka mig, var rädd om henne! :)
Elin Ljunggren

2012-11-23 @ 11:58:19
URL: http://neagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0