3 this/that frågor

Ullared shopping/ shopping i kalmar? (passande fråga inför helgen :)
Svar: Hmm...asså det beror sig på vad man är ute efter och i vilken mängd. Om jag är ute för att shoppa kläder så säger jag givetvis Kalmar men om det gäller småsaker eller vintertäcken till hästarna så får det bli ullared.
 

Pojkvän/vänner?
Svar: Om jag skulle ha pojkvän så skulle jag älska mina vänner precis lika mycket som utan. Vänner för mig är starkt och de människor jag kallar för vänner väljer jag aldrig bort samma sak om jag skulle vara riktigt kär, då skulle jag aldrig välja bort honom heller. Det gäller att hitta en balans där ingen av parterna blir uteslutna. Det går inte att välja, det är kärlek på två olika sätt. 
 

En sann vän som du kan prata om allt med/hundra vänner som du inte riktigt litar på?
Den här frågan var i allafall tusen gånger lättare att svara på. Vänskap bygger på tillit och jag skulle aldrig, aldrig, aldrig vara "vän" med någon jag inte hade tillit till. Jag hade hellre varit utan vänner än "vänner" som jag aldrig skulle kunna lita på om jag säger så.
 

Jag och min finfina och vääldigt saknade vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0