Ändrade planer

.....hur stor är sannolikheten att just idag så kom en inhyrd tränare och körde ett jäkla fyspass för magen?! Bra när man redan hade en sjuklig träningsvärk sen innan, kommer nog få rulla ur sängen i morgon (y)

Anyway, kom på att ett stort arbete väntar på mig där hemma vilket betyder att Padde får vila idag men det gör inte så mycket.

I morgon spelar inte jag match utan fick istället vara med på fredag när det vankas hemmamatch!

Sitter på bussen hem nu, är hemma om en timma, då blir det en feting dusch, té och en jäkla massa plugg.


By the way, här ser ni ramarna som jag köpte och förstoringarna som jag framkallade. Fina ponnypluttar ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0