Emma & Paddington

Igår fick Emma, som ni vet, sitta upp på min lilla köttbulle med ändamål att bara känna lite på honom då jag red fram honom. Idag fick hon hoppa upp först och rida hela passet, inget mindre än ett hopp-pass. Tyckte Emma skötte det jättebra faktiskt då Paddington inte är den lättaste ponnyn att rida. Det tar tid att hitta knapparna på honom, för mig tog det liksom mer än ett år innan jag överhuvudtaget förstod mig på honom. Det verkade som att Emma hade det roligt där uppe på hästryggen iallafall och hon skötte det som sagt galant för att vara första gången!
 
Här kommer lite sneakpeak, ska börja på filmen nu och ikväll när Emma kommer hem så ska hon skriva en utvärdering av passet ifrån hennes synvinkel. Spännande!
 

Finisar ♥

Fick slita av henne från Paddes rygg....nästan, för hoppa av ville hon inte, haha! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0