Ett riktigt I-lands problem som måste lösas

Åh jag har riktiga problem, på riktigt nu alltså. Som ni vet så gick mina underbara, bästa stövlar sönder i dragkedjan förrförra torsdagen innan hoppträningen. Nu på torsdag ska jag lämna in dem på lagning till en i Oskarshamn men problemet är att jag ska tävla på söndag... och har inga andra stövlar eller chaps (stav).
 
Antingen blir jag tvungen att köpa ett par nya, kanske ska haka på trenden med tretorn falsterbo?Ne men jag vet faktiskt inte alls vad jag ska göra. Tror då inte att stövlarna hinner bli färdiga innan söndag... Ridskorna jag rider i är för stora, alltså ingen idé att köpa chaps. Vet inte om jag vill lägga ut tusenlappen på ett par nya stövlar heller när jag ändå får tillbaka mina så småningom. Åh, vet inte alls vad jag ska göra :/
 
Hur eller hur löser det sig nog... på ett eller annat sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0