Framkallar bilder

Är sjuk idag, eller jag känner mig verkligen inte pigg så idag har jag sysslat med att ta tag i beställningar av bilder. Har tagit mig sjukt lång tid, timmar snackar vi om nu för att få fram de bilder jag vill ha. Har gjort en beställning nu på nästan 200 bilder som ska pryda mitt rum så småningom, bilder kommer givetvis då.
 
Sen har jag även valt ut en bild jag ska förstora i måttet 40x. Ska köpa en guldram och ha mitt på min vägg i mitt rum. Den här bilden har jag sen första gången jag såg den velat förstora, för jag tycker att den är så fantastiskt fin. Den sprider väldigt mycket glädje, det är så fruktansvärt mycket känslor bakom den här bilden ska ni veta. Att ha den på mitt rum, där den sprider energi, glädje, frid och lycka - det kommer betyda allt för mig.
 
Här är bilden jag ska förstora:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0