Freaky friday

Vilken hemsk natt jag fått genomlida inatt alltså... vill aldrig mer ha det så. Vaknade vid 3 inatt med en förfärlig mensvärk så fick traska upp och käka tabletter sen lägga mig igen men det hjälpte ingenting. Låg i mer än 2 timmar med otroliga värkar i nedre delen av magen, låter typ som jag är gravid nu men det är jag verkligen inte haha!
 
När tabletterna sedan hjälpte så somnade jag och vaknade upp vid 11 tiden, lagom snurrig i huvudet och ont i magen. Vi hade sovmorgon idag till 20 i 1 men jag kände snabbt att jag aldrig skulle orka gå till skolan, inte ens för två lektioner. När jag skulle gå in till köket så smällde jag i en hylla då jag gick rakt in i den, helt snurrig alltså. Nu ligger jag och fryser i soffan, ska hämta mitt täcke och sen bara ligga här tills jag mår lite bättre. Padde måste röra sig efter hoppträningen igår så han inte blir helt stel, så hoppas jag ska kunna orka med en skritt-tur i skogen iaf. 
 
Lagom kul att bli "sjuk" på en fredag, jäkla onödigt känner jag men får göra det bästa av situationen. Åka ner och köpa mig något gott till kvällen kanske och sen bara chilla framför tv/datorn.
 
Hoppas ni är friska och mår lite bättre än vad ja gör i allafall!



Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig!:)

Svar: Tack så mycket! :)
Elin Ljunggren

2012-09-14 @ 13:45:39
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0