Gääääääsp

Sorry guys att jag inte la upp bilderna igår som jag faktiskt lovade (bitchslap in my face). Nä men jag somnade.. haha var fruktansvärt trött igår och hade huvudvärk så det bara sjöng om det. Men jag har nu på morgonen redigerat bilderna så de kommer upp när som helst.
 
Har funderat på en sak över helgen... varför är fredagen så nära måndagen men måndagen så långt ifrån fredagen? Tycker det skulle vara typ tvärtom. Den här måndagen så ska jag rida båda pollarna när jag kommer hem. Slutar vid 4 idag, surt med 3 timmars rast innan sista lektionen men vad gör man. I morgon har jag däremot självstudier hela dagen (= ledig dag) och då ska jag passa på att städa rummet, rida hästarna och börja sätta upp mina foton på väggen.
 
Men vi hörs snart igen goingar! :)

Ni får en söt bild på Minola så länge, gör nog inte så mycket va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0