Gasa, bromsa, växla, tuta & KÖR

Lyckoruset som spreds inom mig när mamma ringde nyss och berättade att mitt körkortstillstånd hade kommit! Jag postade brevet liksom bara för en vecka sedan och nu har jag redan fått det, jag som hade räknat med 4-5 veckor, haha. Nu blir det åka av ska jag säga er, är så jäkla taggad på att ta upp allt som hör till körkort att göra, det är de enda hindret i mitt liv just nu känns det som. Kan nog inte förklara med ord hur bra den dagen då jag tar körkort kommer att vara.
 
Har redan nu börjat titta lite i teoriboken på kvällarna, har även laddat ner ett antal appar med körkortsteori. Tror inte jag kommer ha några problem med att fixa körkortet faktiskt då jag alltid haft lätt att lära mig saker plus att jag kört bil sen jag var 12 år gammal, dock bara på ängar och på vår grusväg. Kan redan växla, backa, parkera, starta i backe och det grundläggande men jag har aldrig kört i trafik men det är de som jag kommer lära mig nu.
 
Åh, ikväll ska jag försöka locka med mamma att köra lite i köpingen (a) BARA FÖR ATT JAG KAN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0