Godmorgon!

Åh idag känner jag mig sådär pigg igen, gick faktiskt upp vid 5 idag och tog en powerwalk - var helt död den tiden men efter blir man jättepigg. Måste passa på nu när det inte är alltför kallt om morgnarna! Det är verkligen jätteskönt :D
 
Idag har jag inga större planer alls faktiskt, vilket innebär mycket tid till bloggen. Så om ni har några frågor eller om ni vill läsa något speciellt så får ni lämna en liten kommentar så ska skriva efter era önskemål. Ni kan tex kommentera en rubrik som jag ska fortsätta skriva på. Ni får fria händer helt enkelt.
 
Ska iaf rida Paddington idag - med martingalen. Mer om det senare såklart! :)
 
 
Milton bebis får stå för bilden! pussgurkan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0