Godmorgon!!

Hej på er, hoppas ni alla mår bra där ute i den krypande kylan som intagit vårt bananland! ;)
 
Igår var jag jätteorolig för Paddington, jag blir alltid så nojig när det händer honom något för det ska inte hända min plutt någonting. Hade jättesvårt att sova igårkväll, somnade runt klockan 2 och då var det bara att ställa om klockan och somna. Jag skulle ju gått en pw som jag gjorde igår vid 5 snåret men eftersom jag knappt fått någon sömn så antar jag att det är bättre att jag tar det senare idag.
 
Var iaf ute hos Paddington, kollade tempen och han hade ingen som helst feber, en sten har lossnat från hjärtat. Han mådde bra, var väldigt pigg, kunde äta i krubban med hela mulen idag, han hade druckit upp allt vatten och mycket utav höet, med andra ord är han som vanligt fast med en aningen större mule på vänster sida. Varken mamma eller jag kan se några ingångshål så det är varken en orm eller en törntagg som gjort detta utan vi tror att det är ett getingstick som han fått där. Det kryllar som sagt av getingar överallt så det är nog så. Padde verkade inte ha så ont idag som han hade igår men svullnaden har inte lagt sig. Eftersom han inte är döende så valde jag att åka till skolan idag, slutar tidigt ändå och mamma kör hem mig så jag får kolla till honom. Han kommer nog få stå i helgen, ska avvakta eftersom sticket sitter precis där bettet ska vara och lite nedanför, kan bli att vi tar oss en promenad istället. Skönt att han är på benen igen och mår bra trots omständigheterna! 


Missar såklart hoppträningen idag, jag som hade sett så mycket fram emot det. Men får göra det bästa av situationen, nästa vecka är vi säkert på plats igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0