Godmorgon onsdag!

Träningsvärken var inte så farlig idag som jag trodde den skulle vara faktiskt, haha vad skönt. Vaknade idag av ett sms av min hopptränare vid 6 på morgonen, (så jäkla go) och hon skrev att hoppträningen var flyttad tills idag vilket inte gör mig någonting alls, så idag blir det hoppträning. Eftersom min mamma är hemma så kanske hon vill följa med och filma? Ska iaf fråga henne då ni verkar uppskatta filmerna.
 
Någon påminde mig om att lägga upp bilderna från tävlingen på Louise och förklara varför hon fick tävla Paddington, tack för det! Har bara inte hunnit sätta mig och fixa de bilderna men de kommer snarast möjligast! Promise you
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0