Håltimme såhär på morgonen

Erkänn att det är en fråga om idioti när man väljer att ha en lektion som börjar vid halv 9 för att sedan ha håltimma efter, hallå, man hinner ju bli trött ;)
 
Äsch, ska inte klaga när veckans bästa dag är här, det är ju nämligen fredag för er som råkat missa det. Skönt med en helg där jag bara ska göra roliga grejer med underbara vänner, behöver en sån här helg känner jag. Har ju jobbat som ni vet två helger i rad nu, skönt nu med en ledig eller iaf fri från jobb. Idag när jag kommer hem så ska jag snabbt duscha, byta om, sminka mig och fixa håret - ska nämligen ut på min första (lagliga, höhö) krogrunda med två fina vänner ikväll! :D TAGGAAAA
 
Men eftersom vi slutar vid 4 idag så har jag lite bråttom när jag kommer hem tror jag men ska se om jag slänger upp något blogginlägg, kanske vill ni se outfiten jag ska ha sen?
 
Ni kommer iaf få rolig uppdatering nu i helgen vill jag lova, Amandha kommer och vi ska ta mycket kort. Nya porträttbilder ska tas på Paddis och mig, Milton ska också få bli fotograferad och sen kanske om ni har tur så får ni se ridbilder på Detroit? Något annat ni vill läsa om eller se bilder på? Jag är öppen för förslag ;)
 
Godmorgon förresten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0