Här ska det vara en rubrik

Hej alla goa och glada!
Idag har jag verkligen haft fullt upp efter en otroligt skön nattsömn. Vaknade av ett sms idag på morgonen, blev lite lätt förbannad men tittade på smset och då stod det att mina kläder jag beställt från Nelly.se hade kommit in på posten vilket fick mig på bättre humör.

Sen har jag städat mitt rum vilket tog ett x antal timmar och det är mycket kvar att göra men har kommit en bit på vägen iaf. Nu sitter jag på bussen mot innebandyträningen efter att ha cyklat 6 km ner i racerfart för att hinna med, haha. Träningsvärk i magen har jag också dragit på mig så idag kom jag inte ens upp ur soffan, great! Benen är som gelé men det ska gå iaf har jag bestämt.

Sen när jag kommer hem så ska jag rida mitt fläskberg (Paddington), kommer dö i sängen ikväll känner jag.

I morgon är det match som gäller, ska bli så kul om jag nu kan röra mig ;)

Men nu måste jag kika framåt så jag inte kliver av på fel ställe, hade ju vart förjäkla pinsamt. Vi hörs mer om jag överlever! :)


Kommentarer
Postat av: undraren

När får vi bilder och info om varför Louise red padde?

2012-09-18 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0