It´s friday

Godmorgon allesammans! :)
Jag mår bättre idag, prestationsångesten har dämpat sig lite och idag är en ny dag med nya tag. En sista chans att visa vart jag hör hemma, ska göra allt för att ta den chansen så redan nu laddar jag upp med mina pepplåtar. Tog till och med, med mig min telefonladdare så jag kan lyssna på musik hela dagen för det är det enda som peppar upp mig något ruskigt bra. Vid 19:30 smäller det, hemmaplan, mycket publik och ett otroligt tempo. Hoppas ni håller alla tummar och tår för mig just där och då, jag kan behöva det!
 
Men förövrigt så vet jag tusan hur jag ska hinna med allt ikväll...Jag slutar vid 4 idag, ska samlas vid kvart över 6 i Oskarshamn, bussen går tio över 5. Alltså ingen mening med att jag åker hem efter skolan men sen kommer jag väl hem ikväll runt halv 10-10. Då ska jag liksom hinna fixa allt inför i morgon då jag ska tävla. Padde MÅSTE ridas idag så det kommer nog bli en sen kväll ikväll med alldeles för lite sömn. Men som tur är så behöver jag inte åka så tidigt då jag startar de sista klasserna. Vi får se om jag hinner lösa detta helt enkelt!
 
Näe nu ska jag tagga vidare med bland annat dessa låtar i hörlurarna:


"You shoot me down, but I wont fall, I´m titanium"
 

"What doesn´t kill you makes you stronger"
 

" You can hate but never break me, this is what I´m made of "
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0