Kalmar hästsports klubb

Förberedning:


Jag, min lillasyster och gulliga Sara (som jag fick låna stövlarna utav!)


Framridningen:


Framhoppningen:


På banan:



Detta var bilderna på mig, de på Louise och Paddington kommer senare!

 
Paddington var jättefin på framridningen, as you can see, men blev något spänd inne på banan därav kom dessa två (skit)peten men det gör mig ingenting för om man jämför torsdagens hoppträning med igår så var det en otroligt stor skillnad. Jag är NÖJD. Vi har ju inte varit igång och hårdtränat nu på ett tag så det är mycket att jobba på tills nu på lördag då nästa tävling är!

Kommentarer
Postat av: Emma Waltersson

Ni är så sjukt fina så det är inte klokt!! <3

Svar: None
Elin Ljunggren

2012-09-17 @ 21:32:55
URL: http://emmawaltersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0