Kvällsinlägg

Det är ett under om jag kommer upp ur sängen i morgon på morgonen, annars får jag väl be min syster hämta liften - haha. Nä men har haft fullt upp nu idag efter skolan. Kom hem, red Paddington vilket gick bra idag! Min syster skulle ha tagit kort men kameran drog sig ur i sista stund och ville laddas så inga bilder på ridpasset togs men jag vet att min syster fotade de i hagen, så nya bilder kommer iaf. Efter det var det bara in och byta om, sätta sig i bilen och åka mot Kristdala (ja, vi tränade där idag).
 
Innebandyträningen då... vi fick vara i en annan sporthall 2,5 mil ifrån ordinarie då de ska ta bort en reling i A-hallen. Har aldrig spelat i den innan och den var som alla sa, i minsta laget. Men det var inte det värsta... de hade inte satt på ventileringen i hallen så det var som att spela i en bastu ärligt talat. Utan att överdriva så måste det varit ca 30 grader där inne. Efter varje moment så stod vi fastklistrade vid dörren som var öppen, som dränkta katter ungefär. Men jag är nöjd med denna träningen trots värmen! Vi kör ju "ganska" hårt nu eftersom det fortfarande är försäsong, snart drar serien igång och då måste vi vara fit for fight då vi gått upp i en högre serie. Love it!!
 
Nog om det... väl hemma så tog jag mig en fetingdusch, ansiktspeeling, kroppspeeling, hårinpackning (som jag ska skölja ur snart), ansiktscremé, satte mig i gossefotöljen och gjorde chaité. Livskvalité! Jag måste börja prioritera mig lite mer i mitt vardagsliv än vad jag gör och nu när jag ändå liksom hade tid över (mycket ovanligt) så passade jag på att göra allt detta nödvändiga för att kroppen och knoppen ska må bra :) Känns underbart och ska bli skönt att gå och lägga sig ren.
 
Nu tänkte jag faktiskt ta och besöka min säng, krypa ner, gosa in mig i duntäcket och borra in huvudet i kuddarna. Vet ni förresten att jag sover med hela 4 kuddar? 3 under huvudet och 1 som jag typ... håller i. haha! Anyway, tänkte bara chilla lite med musik i öronen, njuta lite av livet och koppla bort allt ett tag - det är viktigt att göra ibland.
 
Så godnatt med er nu goingar, i morgon kommer fler porträttbilder upp samt nya bilder som min syster tog idag, don´t miss it! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0