Lördag (?)

Fick en smärre panik idag när jag vaknade vill jag lova, trodde det var skoldag och jag hade försovit mig men tittade på mobilen och fick ett litet minne av att det faktiskt var lördag idag och kunde lyckligt somna om igen. Bara för att det var lördag idag så unnade jag mig en vitlöksbaguette tillsammans med ett mumsigt té, mysigt sådär i min ensamhet. För ingen i familjen var hemma men när jag käkat färdigt så kom de hem, MED mamma också!! ♥
Så nu är hon äntligen hemma och jag kan ha lite koll på henne ;)
 
Sitter nu och chillar i onepiecen och kikar på masterchef på tv. Tittar faktiskt nästan aldrig på tv men nu mot hösten/vintern tycker jag att det är mysigt.
 
Idag ska jag fixa iordning allt som tillhör tävling, rida, smörja läder och lite fix och trix. Så har lite att underhålla mig med idag iaf, tror även kanske att Toi ska få sig ett skrittpass ute också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0