Lördag

Efter två timmars sömn inatt så känner jag mig like a zombie from hell. Upp och jobba tidigt idag, halv 8 - halv 5.
Mötte därefter upp Emma, gick några kilometer och gick sedan tillbaka igen för att käka pizza. Blev upphämtade av mamma, gick ut med en gång och red Paddington. Eller ja... tog en stund att få in honom då han var på bushumör.. minst sagt. Först satte jag mig upp på honom för att känna lite på dagsformen så jag vet hur jag skulle kunna hjälpa Emma på bästa sätt när hon skulle testa att sitta upp. Tror Emma fick en liten ny upplevelse ;)

I morgon ska Emma få rida Paddington igen, då redan från början. Kanske blir så att de tar några skutt också, så hon får känna på hur det är. Ska även be henne att skriva några rader hur hon upplevde det så ni får ta del utav det också. Blev för mörkt för att fotografera tyvärr, men i morgon gör vi nytt försök.
 
Behöver jag ens säga att jag är trött? Natti natti! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0