Mamma, min älskade mamma ♥

Det kändes så konstigt igår när jag kom hem från innebandyträningen för det kändes så tomt. Idag på morgonen var det likadant. Mamma har varit borta innan men inte på det här sättet... Bara att veta att du snart ska opereras gör ont i hjärtat men samtidigt är jag så glad för din skull, du vill göra det här för din egen skull, för vår skull. Ditt nya liv börjar idag och jag är med dig längs vägen, vägen mot din frihet. Det är en stor förändring du gör men du väljer alltid rätt väg och jag vet att du alltid gör det rätta. Hoppas det går bra för dig idag, vet inte när du ska bli opererad men jag håller tummarna för dig hela dagen, älskade mamma.
 
Jag älskar dig så mycket mamma, du var vacker, du är vacker och du kommer bli vacker! ♥
 
Tycker alla ska gå in HÄR - på min mammas blogg och önska henne ett stort lycka till. Hon kommer att blogga om sin operation och allt som innefattar det, även om sitt nya liv. Läsvärt! Jag är så sjukt stolt över dig!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0