Mitten av veckan

Åhh onsdag idag vilket betyder att jag är leedig i morgon, hade helt glömt bort det haha hur tusan man nu kan råka glömma det. Igår rullade dagen på rätt bra, var inte hemma förrän vid 7 på kvällen och efter det duschade jag, tittade på X-factor och städade lite på rummet. Kikade sedan på en film och slocknade direkt.
 
Idag är planerna följande... att ***** kommer hem till mig och sen ska Padde ridas, han vilade igår. Ska även passa på att avmaska honom så har vi det gjort. Bra dag ;)
 
Nu är det inte mycket plugg kvar heller! Endast två redovisningar, en är idag och en på fredag. Sen är det bara lite frågor jag ska svara på sen tar jag alltså ledigt från skolan i 5 veckor, APU & höstlov. LOVE.
 

Testade den nya instagramingfogningsgrejen. Funkade ju bra haha. Här har ni mig och min look today
 
Hoppas ni med har det bra, ta hand om era nära och kära - det är viktigt. Puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0