Morning sunshines

Det mysigaste på morgonen är väl ändå att få gå ut till hästarna, ge Minola mat och gosa med de andra pållarna. Dock kom jag på en sak när jag var ute, det börjar bli kallt hörreni! Bara på den korta stunden som jag var ute så  började jag frysa om händerna, det är mysigt i och för sig men jag har inte direkt saknat kylan. Igår när jag red hem från hoppträningen var det också sådär kallt och alldeles kolsvart, såg förtusan ingenting vilket kanske inte är så jättebra när man har en mörkrädd ponny som blir rädd för precis allting som han inte ens ser, haha!
 
Idag blir en rolig dag! Först ska jag bara ha två lektioner i skolan, sen hem till morfar och fråga om vi kan övningsköra lite, tanken är att jag ska köra hem till mig isf efter en stund. Hemma ska jag rida hästarna, om jag hinner så får Detroit också gå men vi får se hur länge det tar innan jag är hemma det vill säga. Padde är det mest fokus på nu som ni kanske förstår, vi ska vara fit for fight de sista månaderna på tävlingsbanan.
 
Sen efter detta så ska jag på något sätt komma ner till köpingen för att ta bussen till Oskarshamn och lite innebandyträning. Eftersom hoppträningen flyttades till igår så kan jag ju faktiskt träna idag med! Vi har match i morgon som jag ska vara med på, så känns bra att få en till träning då den i tisdags gick åt pipsvängen. Jag har liksom inte lyckats något vidare på träningarna hittils men jag tror det ger med sig snart, får jag iaf hoppas på.
På lördag är det hopptävling igen, två LB klasser = längtar något otroligt!
 
Bra dagar framför mig och livet rullar på OVANLIGT bra faktiskt! Jobb hör av sig, innebandyn drar igång på riktigt, Padde går kanon, skolan går bra, vännerna, familjen och ja nästan alla pusselbitar är på plats. Härligt när livet rullar på så bra som det faktiskt gör! :D
 

Gotland i somras med mina underbara syskon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0