Motivation och inspiration

Från och med ikväll är det slut på småätande, från och med ikväll är det jag som tar på mig löparskorna och går en powerwalk. Idag gick jag 1 timmas powerwalk vilket jag hade tänkt införa i min vardag varannan dag då kroppen behöver en återhämtningsdag. Kondisen ska upp på topp och onödigt fett ska bort. Måndag, onsdag, fredag och söndag = powerwalk i en timma.
 
När jag bestämt mig för något sånt här, att vara "duktig" med hälsan och med maten så håller det sig i kanske 1 vecka och sen ger jag upp. Den här gången ska jag göra vad som helst för att hålla uppe min motivation så jag kan fortsätta på det här sättet. Det var faktiskt jätteskönt att powerwalka ikväll, bara jag och musiken till solnedgången. Rensar tankarna under tiden med, mycket behövligt.
 
Har satt ett mål för mig själv, ett mål som ingen kommer få veta förrän jag nått det, det är bara min mamma och en till som vet om det. Det här blir spännande och jag hoppas att jag kommer att lyckas! Wish me luck
 
Känns bra att jag skriver det här, det tvingar mig lite att göra det ännu mer, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0