Nelly.com

Tog ännu ett steg in i vuxenvärlden alldeles nyss då jag för första gången beställde hem kläder på egen hand, från min internetbank - vilken frihet! Nu känner jag mig faktiskt gammal, haha.
 
Anyway, fick nys om att Nelly.com hade rea och var tvungen att titta upp om det fanns något att ha vilket det såklart gjorde, lite för mycket i min smak. Så har nu beställt hem lite nytt till min garderob!
Ska göra plats för ännu mer kläder då jag ska ta och rensa min garderob någon dag. Kanske kommer en bloppis upp här då, om det finns intresse? :)
 
Dessa goingar har jag klickat hem, längtar tills jag får paket <3
 

Kommentarer
Postat av: Berta K

Ja, lägg gärna upp en bloppis!:)

2012-09-03 @ 20:27:16
URL: http://bertakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0