Nervös?

Vaknade upp idag och var klarvaken, en klump i magen som bara blir större, har svårt att koncentrera mig på det jag ska och klockan är bara 3. Ja, jag är något så fruktansvärt nervös. Stor hall, mycket publik, intro och en jäkla stämning. Jag har blivit uttagen och ska nu bära ett ansvar i min CIBK tröja med nummer #15 på. Divison 2 är ett stort kliv men jag vet också att vi kan klara av detta.
 
Samtidigt som jag är något så otroligt nervös så är jag grymt taggad. Har verkligen som en klump i magen och matchen börjar vid halv 8 ikväll.. Hur tusan ska detta gå, haha. Nä men jag hoppas det går vägen, verkligen.
 
Taggar upp med introlåten som både används i innebandyn och i oskarshamns ishockey. Får gåshud. Ikväll är det vi som springer in i ett mörker med denna låten dunkandes i högtalarna. I´m nervous...
 
 
"Oskarshamn, vi vill och vi kan.
Åh Oskarshamn, i mitt hjärta i min famn
Vi kommer att kämpa, vi kommer att slåss.
Det finns ingenting som kan stoppa oss, Oskarshaaamn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0