Oj här ekar det tomt... hoho

Oj, hej, tjena, tjenixen, hallå, godkväll - välj vad ni vill ;)

Här ekar det tomt som sagt men har faktiskt hållt till lite här och var, tagit in intryck i från alla håll och bara varit jag, behövt samla mig. Nu är jag på banan igen och kommer blogga som vanligt, mycket som händer i mitt liv nu faktiskt och för en gångs skull så är det bara roliga saker som är på gång!

Dagarna den här veckan är FULLPROPPADE ;)
Måndag: Har powerwalkat med mamma i en timma, pratat med min pappa i telefon i 1,5 timmar, hovslagaren har varit här, skrittat ut på Padde barbacka och sitter nu med arbeten som ska göras.

Tisdag: Träna innebandy! Padde longeras på lina efteråt.

Onsdag: ***** kommer kanske hit och så ska Padde motioneras.

Torsdag: Hoppträning!  Nej, inte den här torsdagen. Jag måste träna innebandy på torsdag då vi har seriepremiär i division 2 på fredagen. Padde ska ridas efter det. 
 
Fredag: Som sagt, seriepremiär på hemmaplan!! Padde vilar då jag måste ha full koncentration på matchen.
 
Lördag: Åka till Gränna och spela DM match! Ska plocka med mig Agnes (läs Baggis) på vägen hem också :D
 
Söndag: Baggis, min syster, jag och min pappas sambo tar bilen upp till Ullareeeeeeed!!
 
Jag har alltså roliga dagar att se fram emot och jag taggar något så enormt till helgen. Åh vad detta ska bli kuul. Dock mycket bilåkande hehe... mer än 16 timmar ska spenderas i bil men äsch med roliga människor så kommer det att fungera.

Jag, baggis och Paddington i somras ♥
 

Kommentarer
Postat av: Baggis

Längtar.. Och det ska du var glad över, borde vara arg när du kallar mig baggis :'(

Svar: Nej du är min Baggis ju! :) Baggisbaggisbaggisbaggis
Elin Ljunggren

2012-09-24 @ 21:21:41
URL: http://agnescecilias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0